Piros Csoport










Bemutatkozik
Halekné Hadarits Krisztina
óvodapedagógus


Mióta dolgozol óvónőként, és miért ezt a pályát választottad? 
2008-ban végeztem óvodapedagógusként, 2009 óta vagyok a Bóbita Óvodában. Előtte ruhaipari területen dogoztam, az első diplomát ruhaipari szakoktató szakon szereztem. Ennek ellenére már óvodás koromban lerajzoltam, hogy óvónéni szeretnék lenni. Valószínűleg azért, mert az óvónénimet nagyon szerettem, akivel a mai napig tartom a kapcsolatot.

Családodról beszélnél pár szót?
1998-ban mentem férjhez, a fiam 2000-ben, a lányom 2005-ben született.


Mi a legkedvesebb része a gyerekekkel töltött napodban?
Egy jól sikerült délelőtt mindig feldob, amikor úgy érzem, hogy ismét valamit adni tudtam a gyerekek, amivel testük, lelkük gazdagodott.


Milyen kedves, a gyerekekhez fűződő történeted van?
Délelőttös műszakban voltam és ilyenkor 13.30 körül indulok haza. Az egyik kisfiú nem aludt és mikor látta, hogy készülődök megkérdezte:
- Most mész dolgozni?
- Igen, mert ma még csak játszottam.- válaszoltam.

A pedagógiában, a gyereknevelésben mit tartasz lényegesnek?
Minden gyereknek van olyan kiemelkedő pozitív tulajdonsága, képessége, amit dicsérve, kiemelve, a bizalmába tudunk férkőzni és ezzel elérjük, hogy jól érezze magát az óvodában.

Mivel foglalkozol szabadidődben?
A családommal gyakran kirándulunk, kerékpározunk, úszni járunk. Az első szakmámból adódóan sokat varrogatok, szépítgetem az otthonunkat.


Ha nem óvónő lennél, mi lennél?
Mindenképpen emberekkel foglalkoznék szerintem az egészségügyben is 
megállnám a helyem.

Tudnál ajánlani tevékenységet, játékötletet, amit otthon el lehet készíteni, vagy eljátszani? Bármilyen otthoni tárgy, eszköz játékká válhat! 
Konkrét játékötletem nincs, de én azt szeretem, ha a gyermek minden szituációban, tárgyban meglátja a játék lehetőségét a fantáziáját, kreativitását használva.

Laczkóné Belházy Éva 
Óvodapedagógus                                                          



1 megjegyzés:

EMEE8(imi) írta...

A LEGJOBB ÓVÓNÉNIK DOLGOZNAK ITT.